Klachten

Klachten

PsyValens wil graag naar uw volle tevredenheid functioneren. Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kunt u toch een klacht hebben. Deze klacht horen wij graag, want dit geeft ons de kans onze dienstverlening te verbeteren.

Indien u een klacht heeft over onze dienstverlening, kunt u dat op de volgende manieren om kenbaar te maken:

  • U kunt de klacht met uw psycholoog of met de regiebehandelaar bespreken. De regiebehandelaar is te bereiken op telefoonnummer: 06-10374438. Binnen een termijn van twee weken proberen wij dan samen tot een oplossing te komen.
  • U kunt ook via de beroepsvereniging van de psycholoog, het NIP,  een klacht indienen.
  • U kunt een klachtenformulier online invullen. PsyValens heeft hiervoor een klachten- en geschillenregeling opgesteld.  Klik hier om naar de klachten- en geschillenregeling te gaan of maak gebruik van het contactformulier.

Reacties zijn gesloten.