Samen bouwen aan
een veerkrachtige
toekomst
Klachtenregeling
PsyValens wil graag naar uw volle tevredenheid functioneren. Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heeft u vragen of opmerkingen over de hulp die PsyValens biedt? Bent u ontevreden? Laat het alstublieft weten, want dit geeft ons de kans onze dienstverlening te verbeteren.
Wij gaan graag met u in gesprek en verwachten er dan samen uit te komen. Indien u een klacht heeft over onze dienstverlening, kunt u dat op de volgende manieren kenbaar te maken:
- U kunt de klacht met uw psycholoog of met de regiebehandelaar bespreken. Binnen een termijn van twee weken proberen wij dan samen tot een oplossing te komen. (Wanneer dit onverhoopt niet lukt, of wanneer u het gesprek liever wilt doen samen met een onafhankelijk persoon, dan kunt u contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt u bij het indienen en de verdere afhandeling van uw klacht.)
- PsyValens heeft een klachten- en geschillenregeling opgesteld. Klik hier om naar de klachten- en geschillenregeling te gaan of maak gebruik van het contactformulier.
- U kunt ook via de beroepsvereniging van de psycholoog, het NIP, een klacht indienen.